Ielu rekonstrukcija noslēgusies. Padomā jau citi darbi

Pirms pāris mēnešiem «Zemgale» vēstīja, ka Dobelē tiks uzsākta ielu posma pie Dobeles atbrīvošanas pieminekļa un Liepājas šosejas posma līdz pilsētas robežai remonts. 

Nu darbi ir pabeigti un otrdien, piedaloties Latvijas Republikas satiksmes ministram Uldim Augulim, Dobeles novada domes priekšsēdētājam Andrejam Spridzānam, valsts akciju sabiedrības «Latvijas Valsts ceļi» valdes priekšsēdētājam Jānim Langem un darbu veicējas -SIA «Saldus ceļinieks» - valdes loceklim Gintam Karolām, svinīgi atklāja pilsētā atjaunotos tranzītielas posmus Brīvības ielā (Bērzes upes tilts - Rūpniecības iela) un Liepājas šosejā, kā arī ceļa posmus, kas ienāk Dobelē no Tērvetes un Īles puses. 

Darbs pabeigts plānotajā laikā un, kā savā uzrunā uzsvēra Andrejs Spridzāns, būvnieki veiksmīgi prata organizēt darbus, tos saskaņojot ar tajā laikā Dobelē ļoti svarīgām un plašām norisēm - Ceriņu svētkiem un Līgo svētku lielkoncertu pilsdrupās. 

Asfalta seguma jaunā klājuma kopgarums ir vairāk nekā divi kilometri. - Iebraucot Dobelē nu no jebkuras puses, brauktuves ir sakārtotas, - sacīja ULDIS AUGULIS. - Te redzam, cik veiksmīgi ir risināts šis jautājums. Šajā gadījumā pašvaldībai ir bijusi laba sadarbība ar akciju sabiedrību «Latvijas Valsts ceļi». Jāteic, ka SIA «Saldus ceļinieks» strādā veiksmīgi un kvalitatīvi visā Latvijā, radot pārliecību, ka mūsu ceļi un pilsētu ielas kalpos ilgi. Man ir prieks atbraukt mājās un redzēt, ka šeit notiek labas lietas. Lai labi kalpo rekonstruētās ielas! 

- Šādi darbi netiek veikti katru dienu, un tie nav lēti, teica ANDREJS SPRIDZĀNS. - Paldies Satiksmes ministrijai un «Latvijas Valsts ceļiem» par veiksmīgu sadarbību! Nu ir sakārtota ne tikai ielu braucamā daļa, bet arī gājēju takas, autobusu pieturas un blakus ceļu iebraucamās daļas. Tas viss kopā rada sakārtotu vidi. 

Šie ceļi ir Dobeles vizītkarte, iebraucot pilsētā, kas rada pirmo iespaidu par Dobeli un tās ļaudīm. 
Protams, mums šajā jomā ir vēl daudz darāmā. Es ceru, ka būs vēl iespējas iesākto turpināt un tās atbalstīs arī vietējie uzņēmēji. Plāni ir lieli. Drīz sāksim darbus lauku ceļu rekonstrukcijā. 
Vienlaikus ar šiem darbiem, kas tika veikti šo divu mēnešu laikā, saistībā ar pilsdrupās ieplānoto celtniecību laukumā ap pieminekli tika veikti elektrifikācijas darbi. 

Paldies visiem par sadarbību un izpratni! 

- Latvijā kopumā ir ap 400 kilometrus garas tranzītielas, kas pieder pašvaldībām, bet kurās ir jānodrošina tranzīta satiksme, - sacīja JĀNIS LANGE. - Daudzas no šīm ielām ir sliktā tehniskā stāvoklī. Tādēļ pirms dažiem gadiem «Latvijas Valsts ceļi» un Satiksmes ministrija izveidoja tranzttielu atjaunošanas programmu ar finansējumu divi miljoni eiro vienā gadā. Tas nav liels finansējums, bet Dobeles pašvaldība ir bijusi gana aktīva, pretendēja uz finansējumu un to ieguva 400000 eiro apmērā. Pateicoties tam, šie darbi ir paveikti. 

Šis nav vienīgais objekts. Tiek projektēts gājēju un vēlo celiņš uz Gardeni un tiek būvēts gājēju ceļš virzienā uz Miltiņiem. 

Savukārt «Saldus ceļinieka» pārstāvis GINTS KAROLS uzsvēra, ka uzņēmums ir veicis daudz darbus ceļa būvē, bet samērā reti ir nācies sastrādāties tā, ka galvenie pasūtītāji - valsts un pašvaldība - ir strādājuši ciešā tandēmā. 

- Projekts Dobelē ir īpašs ar to, ka darbus uzsākām īsi pirms vēlēšanām un neilgi pēc tām veikumu nododam pasūtītājam. Būtu apsveicami, ja tik labi sadarbotos mūsu nozares ministrija un pašvaldība. 
Paldies mūsu uzņēmuma «triecienbrigādei» Māra Mikelsona vadībā, kas ir īpaši specializējusies uz kvalitatīvu darbu īsā termiņā. 

Pēc oficiālajām runām, sekoja svinīgs brīdis, kad visas amatpersonas devās pārgriezt lenti, lai pēc šī mirkļa pirmie pajauno brauktuvi dotos moto kluba «MX4 Dobele» sportisti - motobraucēji. 

Kā «Zemgalei» sacīja kluba vadītājs Māris Sniķeris, kurš brauca komandas priekšgalā, sportisti nes arī vēstījumu, ka tiem, kuri «trako» ielās, iesaka savu adrenalīna devu meklēt moto trasē. Tā to dara, piemēram, kluba dažāda vecuma sportisti un moto sporta entuziasti. 

Sportisti veica goda apli pa rekonstruēto ielu posmiem apkārt Dobeles atbrīvošanas piemineklim, noslēgumā «dārdināja» savus spēkratus, un tad katrs devās dienas gaitās.